środa, 26 grudnia 2012

[What a SMASHing idea!]

Witajcie! Święta juz prawie minęły, mam nadzieję że wszystkim udały się tak jak i mnie. Brzuch pęka ale co zrobić, niedługo nowy rok, nowe postanowienia, trzeba bedzie się znów za siebie wziąć ;)

A teraz już tak w temacie posta - każdy z Was na pewno wie co to SMASH Book. Jeśli nie to koniecznie zobaczcie sobie tutaj.
Tak więc moja Siostra (która notabene zawsze była tym bardziej manualnie uzdolnionym dzieckiem w rodzinie, podczas gdy ja nie umiałam prosto przeciąć kartki) kilka tygodni temu zobaczyła w sklepie Smash Booka. I zapragnęła go. Albo chociaż coś w tym stylu. Pomyślałam że zrobię jej takiego sama. Wiem że to nie ta sama jakość, prestiż itd. ale ona się i tak nie zna, różnicy jej nie zrobi ;)

Tak więc ogołociłam moje FLOWy (tutaj pokazywałam dokładnie) i zrobiłam pseudo SMASH Booka. I podobał się, bardzo!

Hello! The Christmas time is almost finished, I hope that all of you had a good time! I know I did! My stomach is bursting at seams but it doesn't matter, soon there's a new year, new resolutions, time to go on a diet again ;)

And now onto the matter of this post - I bet all of you know what a SMASH Book is. If not then you have to see it now.

Anyway, my Sister (who, by the way, has always been the more manually gifted kid in our family), saw a Smash Book in a store. And decided she had to get one. Or something similar. So I thought, why not make her one myself! I know it's not the same, but hey, she doesn't know the difference ;)

So, I torn my FLOWs apart (as shown here) and I made a pseudo SMASH Book. And my Sister loved it, ha!





W liczne kieszonki i koperty powkładałam miliony naklejek, tagów, elementów itp., coby dziewczyna miała czym smaszować :P No i oczywiście nie mogło zabraknąć oryginalnego cienkopisu ze Smasha, z klejem w sztyfcie po przeciwnej stronie (który moja Siostra wyczerpała po kilku dniach :P)!

In many of the envelopes and pockets I put bajillions of stickers, tags, stickers etc. so that she has something to smash with :P I also got her the original Smash pen with glue and all (the glue was finished within a few days :P)!




Potem zrobiłam jeszcze jednego, a potem jeszcze jednego... może kiedys pokażę ;)
Na razie - ciao, za 2 dni wracam do domu i wtedy sie tu zjawię.

Then I made another one... and one more... maybe I'll show you some other time ;)
For now - ciao, in 2 days I'm going back home and then I'll come back to you.

9 komentarzy:

  1. Mi też by się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie, może niedługo jakiś rozdam? ;)

      Usuń
  2. Wspaniały:) Też sie noszę ze zrobieniem dla siebie, bo w tej chwili mam zapiski w milionie różnych miejsc;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo! To są właśnie kartki, które od Ciebie dostałam,
    mam na myśli tagi! Są genialne!!!! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super że Ci się podobają! ja uwielbiam wszelkiego rodzaju karteczki i tagi, nie mogę sie ich namacac :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...