czwartek, 18 października 2012

You're so special!

Uwielbiam, po prostu uwielbiam wyzwania kolorystyczne... co prawda są na drugim miejscu (po mapkach!), ale zawsze sprawiają mi tyle radości! A jeśli jeszcze sama mogę wybrać zdjęcie inspiracyjne to już w ogóle jestem happy :D W tym tygodniu wybór fotki w kolorystycznym wyzwaniu Diabelskiego Młyna należał właśnie do mnie i padło na tę boską sypialnię:

I love, just love color challenges... they're actually my second favorite challenges (right behind sketches!), but still, they make me so happy! And if I can choose the inspiration for them it's even better! That's what happened this week in Diabelski Młyn, where I could pick a photo for our new challenge. I chose this awesome bedroom:




Na fotce kolory super ze sobą współgrają, ale ja dłuuugo przekładałam papiery zanim mogłam powiedzieć, że wszystko do siebie mniej więcej pasuje :) 

In the picture the colors seem to look great together but it took me a while to put together a card that'd make any sense :)




Chyba strzelę jeszcze kilka prac w tej kolorystyce bo kurcze, fajnie to wszystko razem wygląda :)
Skusicie się na to wyzwanie?
I think I'll make a few more works in these colors 'cause damn, they look mighty fine together :)
Will you also consider taking part in this challenge?

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...