sobota, 13 października 2012

Najlepsze jesienne DIY [Best autumn DIY]

Witajcie!
Dopadło mnie paskudne przeziębienie i nadal trzyma, dlatego ostatnio tu mnie mało. Prawie cały tydzień pogoda dopisywała, ale dziś, jak to w weekend, leje i leje... dlatego przychodzę do Was z kilkoma inspirującymi jesiennymi projektami DIY... wszystkiego po trochę!

Hey guys! I've been down with a cold for the past couple of days, so I haven't been posting. Additionally, after the whole week of pretty weather it got all rainy this weekend... not very motivating. 
That's why I'm coming to you with a few very inspiring fall DIY projects... there's a little bit of everything!



1. Jeśli chodzi o jedzenie, to dla mnie jesień kojarzy się z zupami, a jeśli zupy, to dynia! Wynalazłam ten przepis na zupę dyniową już jakiś czas temu, bo uwielbiam zupy na mleku kokosowym, ale tego jeszcze nie próbowałam. Jak tylko duszący kaszel pozwoli mi na wyjście do ludzi to na pewno zakupię co trzeba i ją zrobię!

When it comes to food, what I like to eat in the fall in definitely soups, and if there's a soup, there should be a pumpkin! I found this wonderful recipe long time ago, because I really love soups based on coconut milk, but I haven't had the time to try it out yet. I definitely will, as soon as my cough allows me to get out of the house!



2. Czyż ten różany bukiet z liści nie wygląda cudownie? Tutaj  możecie zobaczyć jak się go robi krok po kroku. Ja niestety muszę jeszcze poczekać, w moim mieście niektóre drzewa są jeszcze całkowicie zielone, a te czerwone naprawdę trudno znaleźć!

Isn't this rose bouquet made of colorful leaves just beautiful? Here you can see how to make one like this step by step. I have to wait a bit with that one though, some trees in my city haven't turned red yet!



3. Szukacie oryginalnego sposobu na jesienną dekorację domu? Ta dynia z zakrętek od słoików podbiła moje serce od razu. Proste, a jakie efektowne! Zobaczcie tutaj jak to zrobić w dosłownie 3 minuty!

Are you looking for an unusual home decoration? I love this pumpkin made of canning rings. So simple, and yet so great! Look here if you want to know how to make one like this within 3 minutes.



4. Za szydełkowanie brałam się już kilka razy i dopiero kilka dni temu załapałam o co chodzi dzięki kochanej Noami :) Nadal wychodzą mi krzywulce, ale powoli się uczę. Te szydełkowe listki wpadły mi w oko i wypaść nie chcą! 

I've been trying to take up crocheting for ages now and I really got into it only a few days ago thanks to my lovely friend Noami. I still suck at it but I'm getting there! These crochet leaves got my attention the other day and I can't stop thinking about them!


5. A czemu by nie zrobić sobie jesiennego domowego spa? Ten cukrowy peeling do ciała z przyprawami pachnie przepięknie, a do tego nawilża skórę i koi zmysły :) Obowiązkowo na jesień trzeba sobie taki zrobić!

And why not treat yourself with a fall home spa? This sugar body scrub with spices smells like heaven, plus it moisturises the skin and is very relaxing. A must have!



6. A pozostając przy "babskich" tematach... ten cudny makijaż autorstwa jednej z moich ulubionych makijażystek, KatOsu, ma w sobie wszystkie kolory jesieni i wygląda na oku niesamowicie! Zobaczcie wideo jak go wykonać!

And if go on with the "girly" subjects... this fabulous make up made by one of my favorite make up artists, KatOsu, has all the essential fall colors and looks great on the eye! Watch the video!


To wszystko co chciałam Wam dziś pokazać! Do następnego!
That's all I wanted to show you today! See you in the next one!

7 komentarzy:

  1. Super lista! Właśnie biegnę pooglądać słoikową dynię :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to teraz czekam na twoje listki szydelkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, najpierw Ty je zrób :P one nie są wcale takie proste!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzieki kochana, juz jest prawie dobrze :*

      Usuń
  4. Ha ha ha, też niedawno trafiłam na tę cudną dziewczynę KatOsu :-) Ja, dlatego, że szukałam inspiracji do odchudzania, a ona nakręciła świetny film, w którym opowiedziała jak to się stało że schudła bodajże ze dwadzieścia kilka kilo (a może więcej, tylko nie pamiętam). Ta babeczka naprawdę może być inspiracją :-)Na razie zastosowałam jej sposób robienia kresek (tylko materiały u mnie nie tej klasy, ale co tam).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...