niedziela, 23 września 2012

Turkus, stemple i styl clean&simple [Turquoise, stamps and clean&simple]

Dzisiaj znowu coś scrapowego :)
Na blogu PWC w tym tygodniu rządzę ja (ha!), więc to ja wymyślałam dzisiejsze wyzwanie. Postawiłam na styl clean&simple, ze stemplami w roli głównej i ewentualnie jednym dodatkowym papierem. Zero upiększeń, dodatków, przeszyć, wstążek, ćwieków - jak najprościej się da.

Przyznam się szczerze że zrobiłam 4 kartki zanim doszłam do wniosku, że jestem mniej więcej zadowolona z efektu. Bawiąc się stemplami i kolorowymi tuszami bardzo łatwo jest zahaczyć o kicz! Postawiłam więc jednak na wzory stemplowane na czarno, inaczej wyglądałoby to jak kartka trzylatka :P

Today a card of mine again :)
On the challenge blog PWC it's my turn to think of a challenge. I chose clean&simple style with stamps as the main decor. At a pinch, you can use a one paper as a background or a die cut. Anyway, your card has to be as clean as possible - no unnecessary decorations!

To be honest, I had made 4 cards before I decided I was more or less happy with the result. It's so easy to make something kitschy when you're using stamps and colorful inks! So I used mostly black ink, otherwise my card would look as if it was made by a 3 year old :P




Zapraszam na PWC, zobaczcie jak reszta dziewczyn sobie poradziła! Mam nadzieję że też się skusicie na zrobienie czegoś - czas macie do soboty 29 września.
Ściskam!

Make sure you go to PWC blog and have a look at our DT's cards! I hope you'll try and make your own clean&simple card - you can do that until Saturday, 29 Sept.
Hugs!



12 komentarzy:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...