niedziela, 17 czerwca 2012

Patchworkowe LO

Witam Was moje drogie :)

Dzisiaj szybciutko pokazuję LOsa, który powstał na potrzeby Projektu Wagi Ciężkiej - swoją drogą wygrałam ja (co pewnie się nie będzie zdarzać zbyt często, bo w kilka osób trudniej wygrać niż we dwie) i zapodałam prościutkie zadanie: ma być scrap i element patchworkowy

Moja praca jest bardzo pastelowa, bardzo minimalistyczna i bardzo geometryczna. I bardzo mi się przez to podoba (skromna jestem, wiem :P).





LO zgłaszam też na wyzwanie w Scrap-Mapce, bo w sumie na ich mapkę patrzyłam gdy je robiłam ;)

A może też się skusicie? Heja do patchworkowania!!!

Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. magiczny, piękny, lekki, minimalistyczny!
    bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto, z klasą, FANTASTYCZNIE! bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...