środa, 20 czerwca 2012

Art Journal

Dawno już nie artjournalowałam... a to brak weny, a to brak czasu... ale Czekoczyna, która jest gościem Diabelskiego Wyzwania, zainspirowała mnie do zrobienia stronki AJ i zdałam sobie sprawę jak za tym tęskniłam :)

Temat: Jaki był Twój dzień? Ten w którym robiłam tę stronkę był akurat dość ciężki, stresujący, męcząco-śpiący. I naprawdę chciałam, żeby się już skończył i nadszedł nowy... 


Użyłam Ecolinów, tuszy, gesso.

Zapraszam do Diabelskiego na pyszne wyzwanie serwowane przez Czekoczynę :)



4 komentarze:

  1. świetny wpis! Ta sukieneczka jest przesłodka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! So cute :) Podoba mi się pomysł tekstu i słowa same podnosić nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierze ile się tu dzieje! Tylko ja taki leń :P Świetne to! i ten tekst! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...