piątek, 17 lutego 2012

Ramka jak nie moja ;)

Dzisiaj kolejna odsłona Projektu Wagi Ciężkiej (jeżeli nie wiecie co to, zapraszam tu). Wygrała tym razem Tulipanka, ale wiecie co? Nie szkodzi. Bo to że Tuli wygrywa nie oznacza wcale, że ja nie chudnę - po prostu chudnę troche mniej (czasami o 100g mniej na przykład :P). Poza tym muszę Wam powiedzieć, że ten projekt to naprawdę świetna motywacja i dobra zabawa :)

W tym tygodniu Tuli zadała mi taką pracę, że trzy dni się głowiłam :P Miała być ramka własnoręcznie ozdobiona, z co najmniej dwoma skręconymi przez siebie kwiatkami. Wiem że Tulipanka padnie jak zobaczy moją pracę, bo na pewno nie spodziewa się, że zrobiłam coś AŻ TAK nie w moim stylu i kolorach :P


Ramka to tak naprawdę passe-partout, które niesamowicie łatwo się okleja i ozdabia. Tak mi się spodobało że chyba nie poprzestanę na jednej! Tylko nie wiem jeszcze co z nimi zrobię, bo do wystroju domu mi ani trochę nie pasują :P

Miłego dnia wszystkim!


5 komentarzy:

  1. są nutki - jest pięknie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahaha
    Ty i nutki? Kwiatki własnoręczni robione? Gazeta? Ty i takie kolorki? Oj Kochana rozwijasz się dzięki przegrywaniu :D

    Super wyszła - możesz mi dać jak Tobie nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ludzie - zarąbista! rewelka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...