środa, 18 stycznia 2012

Scrap dziecięcy

Fakty są takie: nigdy wcześniej nie robiłam dziecięcego scrapa. Za cholerę nie wiedziałam jak się do tego zabrać, szczególnie że robiłam go nie tylko na wyzwanie liftowe Diabelskiego Młynu, ale też jako prezent na pierwsze urodziny dla tej słodkiej dziewczynki ze zdjęcia. A na dodatek scrap jest na blejtramie! I co? I wiem, że już chyba więcej dziecięcego scrapa nie będzie u mnie, a prezent trzeba bedzie jednak jakiś kupić, bo tego czegoś się nie da podarować :P Ale chyba czasami każdemu wyjdzie gniot... prawda? Pocieszcie mnie!


Foto robione w ostatnich minutach dziennego światła, a jak wszem i wobec wiadomo, moje zdolności photoshopowe są marne, więc foto jest jakie jest :P

Idę schować się pod kołdrę - ze wstydu i z zimna ;)

Miłego wieczoru!

1 komentarz:

  1. niesamowicie radosny, jak minka tego słodkiego maleństwa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...