środa, 11 stycznia 2012

Pierwszy scrap w 2012



Witajcie w 2012! Poprzedni rok nie należał do moich najpłodniejszych jeśli chodzi o scrapbooking, ale w tym roku mam zamiar się poprawić i regularnie tworzyć (a przy okazji pokazywać to na blogu). Oczywiście czas pokaże jak będzie ;) Ale ale - na Diabelskim Młynie pojawiły sie zmiany i teraz będziemy tam robić wyzwania co tydzień, więc będę niejako zmuszona stworzyć coś przynajmniej raz na tydzień :D

Poniżej moje LO na wyzwanie kolorystyczne na Diabelskim - ma być szary, biały i czerwony. No i jest!


A jeśli ktoś byłby zainteresowanym przyłączeniem się do naszego Zespołu na Diabelskim Młynie albo CANDY, to zapraszam tutaj :)


Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. skad ty bierzesz teksty do swoich LO?świetne są!!!!!!
    ps.nadal ta weryfikacjja....no nie powiem, nie lubie tego:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już Cię przypilnuję, żebyś więcej tworzyła :P

    A Twoje scrapy to ja baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki kochane :*

    Agata, juz wyłączyłam, ale przysięgam że już kiedyś wyłączałam to dziadostwo! A tekst ten akurat z jakiegoś cytatu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten scrap jest super! Przecudne kolory, w ogóle ahh! Dobrze widzieć u Ciebie coś nowego! ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...