sobota, 28 sierpnia 2010

Kobietą być

Kręgosłup jak bolał tak boli (ba, bardziej nawet!), ale jestem już po skanie, badaniach i czekam tylko na wyniki rentgena i mam nadzieję, że wtedy będę już dokładnie wiedziała co mi jest i zacznę jakąś terapię, bo jak na razie obżeram się lekami przeciwzapalnymi i kwiczę :/

Ale ale... ja nie potrafię usiedzieć/uleżeć w miejscu, a już szczególnie jeśli w Twórczym Pokoju jest takie świetne wyzwanie! Mumkaa postawiła na mocne kolory, co oznacza, że i ja musiałam po prostu coś sworzyć!


Poza tym kilka dni temu eksperymentowałam sobie z farbami i tworzeniem tła 3D. Powstała z tego taka zawieszka:


Poza tym chciałam wspomnieć, że wczoraj odwiedziła mnie przekochana artystyczna duszyczka Tulipanka i razem zawładnęłyśmy wszystkimi sklepami hobbystycznymi w Hadze! A już za tydzień wybieramy się na Boekenfestijn w Utrechcie, czyli targi siążkowo-hobbystyczne, gdzie można kupić dziurkacze, stempelki i inne przydasie za 1 Euro ;P Na pewno się pochwalimy! A ja zapraszam na Tulipankowe blogi: TU i TU.

5 komentarzy:

  1. ach, zazdroszczę wam, mam nadzieję,ze się dobrze bawiłyście:)
    ps fajowe okulary masz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak było fajnie :) oby więcej takich wypadów.

    A scrap... rewelacja. Wszystko na nim tak idealnie do siebie pasuje. A zdjęcie boskie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do zabawy :)
    http://scrapowanie-linaewen.blogspot.com/2010/08/10-rzeczy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne scrapki!Super poradziłas sobie z wyzwaniem w "Twórczym"Dzięki za udział w zabawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. zawieszka cudna! kradnę na Inspirujemy!
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...