niedziela, 29 sierpnia 2010

Korkowo

Pogoda w Holandii taka, że wolę nie wychodzić dzisiaj z domu, więc postanowiłam zrobić na ostatnią chwilę korkową pracę na wyzwanie ALTERED ART #16 na SP:


Foto niestety średnie, bo za oknem ciemnica, a mój aparat ma sto lat.

Poza tym Linaewen zaprosiła mnie do zabawy 10 rzeczy które lubię. Nie wiem, czy kogoś to w ogóle interesuje, ale obowiązek musi zostać wypełniony :)

A więc, lubię:

1. Wszystko co małe, słodkie i kochane - a w szczególności psiaki i dzieci :) Te pierwsze muszą być koniecznie kudłate, puchate i najchętniej białe, te drugie natomiast papuśne i roześmiane ;)

2. Owoce - mogłabym przejść na dietę owocową, ale niestety nie jest ona wbrew pozorom zdrowa :/

3. Książki - kupować, czytać, wąchać, macać. Niestety w praktyce wygląda to tak, że na każde 5 kupionych książek czytam jedną. Ale kiedyś przerobię je wszystkie, przysięgam!

4. Wszelkiego rodzaju owocowe ciągutki - żelki, kabelki, gumy, mentosy, fruittelle... czekolada mogłaby dla mnie nie istnieć. Niestety, od 4 tygodni nie jem nic takiego, a dalej mnie ciągnie :/

5. Muzykę - jest ze mną zawsze i wszędzie, inspiruje mnie, podgrzewa zmysły, koi, poprawia humor...

6. Zimowe wieczory - najlepiej pod kocem, z kubkiem zielonej herbaty i książką. I punktowym, klimatycznym światłem.

7. Ten moment przed burzą, kiedy powietrze robi się ciężkie i gęste, nadlatują czarne chmury i zrywa się wiatr. To czekanie na pierwszą kroplę deszczu.

8. Naturę - pola, łąki, lasy, jeziora. Niestety to tęsknota za czymś, czego się nie zna, bo zawsze byłam mieszczanką.

9. Duże miasta - mimo tej tęsknoty za naturą, lubię wielkie nowoczesne miasta z wysokimi, szklanymi budynkami, tysiącami ludzi, którzy wiecznie się gdzieś spieszą, nocne życie, neony...

10. Poranki, kiedy zwlekam się leniwie z łóżka, puszczam głośno muzykę, staję na balkonie i z kawą w dłoni patrzę z 8. piętra na panoramę Hagi.

Do zabawy zapraszam:
- Tulipankę
- Noami
- ABily
- Tusię
- Nami
- Dorotę
- Magdę
- Olennkę
- Eawerę
- Kitka

Zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach



6 komentarzy:

  1. Świetna ta korkowa kartka - sama prostota:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rany, skąd ja wytrzasnę 10 osób do zaproszenia???

    OdpowiedzUsuń
  3. @glinka121: dziękuję :)

    @ABily: a bierz pierwsze lepsze z jakiegoś bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie :)
    A korkowa praca na PS - bardzo mi się podoba :) Ma super klimat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie,a praca bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. z wielkim trudem udalo się zebrać 10 osób, nie wnikam czy byly zaproszone juz wczesniej, generalnie to spodobal mi się ten lańcuszek ale jakbym miala bawić sie tak częściej to nie wiem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...