sobota, 31 grudnia 2016

Moi ulubieńcy 2016 roku


Hej!
Wiem, że ostatnio zaniedbałam bloga, ale, jako wielbicielka wszelkich list i zestawień, swojej tradycji podsumowania roku za nic nie przegapię! Już piąty rok z rzędu dzielę się z Wami moimi ulubieńcami zeszłych 12 miesięcy (tutaj możecie zobaczyć poprzednie: 2015, 2014, 2013, 2012)! Jeśli macie ochotę zobaczyć co mnie w tym roku uwiodło, to zapraszam.


KSIĄŻKI
Po raz kolejny moim skromnym celem było przeczytanie 52 książek, ale udało mi się ich przeczytać aż 55 (myślałam, że 56 skończę przed nowym rokiem, ale jednak się nie uda), co równa się 20,165 stronom! 31 z nich to audiobooki, 19 wersje papierowe, a 5 ebooki; 36 po angielsku, 17 po polsku i 2 po holendersku. A moje ulubione to:

Małe życie - Hanya Yanagihara
Pokój - Emma Donoghue
Simon oraz inni homo sapiens - Becky Albertalli
Sztuka słyszenia bicia serca - Jan Philipp Sendker
Szare śniegi Syberii - Ruta Sepetys
Kasacja - Remigiusz Mróz
Salt to the Sea - Ruta Sepetys
Polska odwraca oczy - Justyna Kopińska


FILMY
Teraz, kiedy mieszkam już dalej od centrum, znacznie rzadziej chodzę do kina, ale za to od jakiegoś czasu mamy Netflix, więc filmowe wieczory to teraz nasza codzienność. Ten rok był słaby jeśli chodzi o filmy, ale kilka zostało mi w pamięci:




SERIALE
W tym roku tak jak filmów ciekawych było mało, tak dobrych seriali nie brakowało. Zapewne zasługa Netflixa ;) Moje ulubione:


PIOSENKI

Muzyka to rzecz gustu, ale może jakieś moje ulubione kawałki (niektóre to starocie odkryte w tym roku) spodobają się i Wam:

My Head Is A Jungle - Wankelmut & Emma Louise


I jeszcze podsumowanie roku w zdjęciach, jak zawsze :)




Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam dobrej zabawy dzisiejszego wieczora, a w nowym roku samych miłych niespodzianek, dobrych wiadomości i powodów do radości!

Anniko

8 komentarzy:

  1. Strasznie lubię czytać cudze zestawienia i listy :D Ja ich niemal nie robię, bo systematyczność (realizacji) jest moją kulejącą stroną i nie chcę się denerwować :) Filmów oglądam mało, ale z Twojej listy widziałam Spotlight i absolutnie też jest na mojej ewentualnej liście :)
    Seriali to już w ogóle nie oglądam, w ogóle ja nie wiem, co ja robię, ahaha!
    Piękne życzenia, nawet zrymowałaś, aż mam ochotę powiedzieć po prostu WZAJEMNIE!
    Niech wszystkie drzwi stoją przed Tobą otworem, a możliwości staną się realnością. Buziaki wielkie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Życzę Ci aby ten Nowy Rok był dla Ciebie, dla Was, wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirujaco:) Brakuje mi Twoich corocznych postanowien, pojawia sie czy raczej nie?PS.obejrzelismy Captain Fantastic jakos po swietach i kojarzysz ten moment z winem?Wczoraj po drodze do NL dałam Thomasowi spróbowac latte a Rob nawet nie mrugnął:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Biz sağlık sorunları çeşitli tedavi etmek zorunda ve bütün tahıl hastalığı için bir çare ilaçlar kullanılarak tedavi edilebilir sağlar.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam tego typu zestawień, ale chyba spróbuję, bo podoba mi się Twoja lista. Pewnego rodzaju podsumowanie tego, co się robiło w ciągu roku, takie widoczne.

    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...