piątek, 18 grudnia 2015

Święta odwołane...

Miał być post o świętach we dwoje, bo w tym roku po raz pierwszy nie planowaliśmy wylotu do Polski, ale życie niestety lubi czasem zaskakiwać i jednak przyleciałam, i to z najgorszego z możliwych powodu. W związku z tym kartek światecznych nikt w tym roku nie dostanie, a ja siedzę i swędzą mnie palce żeby coś porobić, a do scraproomu dotrę dopiero pod koniec miesiąca.


No to chociaż pokażę jakieś kartki. Obie do mapek nawet!
Ta robiona była na wyzwanie na Diabelskim:





Ta natomiast na wyzwanie na PWC:





Która podoba Wam się bardziej? :)
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Kartki zmajstrowałaś przepiękne, ale współczuję że akurat w taki sposób musiałaś wracać. Mam nadzieję że wena utrzyma Ci się do powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, piękne <3 za oknem mam słońce, tutaj takie kartki, czuję wiosnę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...