poniedziałek, 12 października 2015

Las choinek, czyli idzie zima!

Hej hej! 
Robicie już coś świątecznego? W Polsce pierwszy śnieg spadł, dziś rano powitały mnie na zewnątrz zaledwie 2 stopnie na plusie - chyba już czas! Ja nie wiem nawet, czy będę w tym roku robiła kartki na święta, ale gdybym się jednak zdecydowała, to jedną już mam, bo na PWC akurat mamy wyzwanie z drzewkiem.

Jak widzicie nadal bazuję na mega starych papierach, ale co poradzić, skoro to jedyne, które pasują mi do mojej wizji świąt!
No to jak, ile już macie świątecznych kartek? 

3 komentarze:

  1. super, fajna. prosta a jednak klimatyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! Strasznie mi się podoba <3
    Ja nie mam jeszcze żadnej, a powinnam chyba robić, bo znając moje tempo, nie zdążę ich wysłać :/

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamo, o mamo, nie zaczynajcie jeszcze :D
    ale bardzo mi się podoba, nie to, że nie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...