czwartek, 6 sierpnia 2015

LOs z cyklu CURRENTLY

To już trzeci raz jak robimy z Mru swoje własne wyzwanie i nadal jest ciekawie :) Jak fajnie scrapować (nawet na odległość) z kimś, kto ma podobną estetykę i podejście do tematu jak ja!

Tegotygodniowe wyzwanie: layout w klimatach cyklu "currently", który może pamiętacie z mojego bloga w tamtym roku.

Mój LOs powstał dosłownie w 5 minut, ale nic dziwnego, bo postawiłam na totalną prostotę i minimum dodatków.


A teraz biegnijcie do Mru zobaczyć jej layout!

Ściskam,
Anniko

8 komentarzy:

  1. i właśnie taki prosty mi się podoba! zajebioza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jaka bomba energetyczna :D czadowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ej no tu sa tylko 2 papiery, 1 zdjecie i 1 dodatek w postaci kropkowanej naklejki, wiec mega prosty! :P

      Usuń
    2. E tam. Krzywy jest, nie prosty.
      :D :D :D

      Usuń
  4. Wooooooow! Absolutnie fantastyczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. FANTASTYCZNE JEST! takie pozytywne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...