piątek, 24 lipca 2015

The Sunny Side of Life - layout

Ostatnio mam niespożyte pokłady energii i weny do cięcia papieru, więc razem z Mru postanowiłyśmy robić sobie swoje własne wyzwania! Na pierwszy raz Mru wybrała dla nas ten scrap Miry do zliftowania. Nie muszę chyba mówić, że od razu się zabrałam do pracy i wyszedł mi jeden z najbardziej kolorowych layoutów wszechczasów ;)




A teraz zabieram Was ze sobą i lecimy do Mru, żeby zobaczyć jak poradziła sobie z tym LOsem, bo jeszcze go nie widziałam!

Ściski,
Anniko

6 komentarzy:

  1. Kapitalny! Uwielbiam go! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kipi energią o.O zjadłabym go! :D bo kojarzy mi się z sałatką owocową, taki super mix!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale kipi energią o.O zjadłabym go! :D bo kojarzy mi się z sałatką owocową, taki super mix!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny, słoneczny, wakacyjny, kolorowy, jasny i radosny! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...