poniedziałek, 8 czerwca 2015

15 moich ulubionych uczuć


Nigdy nie wpadłabym na taki temat, gdyby nie to video. Obejrzałam i pomyślałam - ale ja mam tyle ulubionych uczuć! Pewnie gdyby zapytać mojego męża, to długo by myślał (stereotyp faceta-nieuczuciowca jest tu prawdziwy), ale ja? Ja jestem jednym wielkim uczuciem!

A więc... 15 moich ulubionych uczuć. Zaczynamy!

1. To uczucie kiedy wiem, że pomogłam komuś coś zrozumieć (dzięki mojej pracy bardzo często to czuję!)
2. Kiedy zrobię listę rzeczy do zrobienia i uda mi się skreślić wszystkie pozycje.
3. Letnie ciepłe noce pachnące ogniskiem albo grillem.
4. Jazda samochodem/autobusem/pociągiem w nocy z dobrą, "nocną" muzyką w tle (jesli nie wiecie co to nocna muzyka - na przykład coś takiego).
5. To uczucie, kiedy powietrze robi się coraz cięższe i gorące i wiem, że zaraz zacznie się burza.
6. Wracanie do Rodzinnego Domu, gdzie wszystko pachnie dzieciństwem.
7. Kiedy skończę robić coś, z czym bawiłam się od dawna i wszystko mnie boli i ledwo żyję, ale robię krok do tyłu, podziwiam swoje dzieło i jestem z siebie dumna (ostatnio tak podziałało na mnie postawienie płotu w ogrodzie).
8. Kiedy słyszę jedną ze swoich ukochanych piosenek i mam dosłownie gęsią skórkę.
9. Kiedy nagle rozpoznaję jakiś zapach z przeszłości (a wyczulony węch mam bardzo!).
10. Gorący prysznic w zimie i chłodny prysznic w lecie.
11. Robienie czegoś fajnego dla kogoś innego, albo znalezienie perfekcyjnego prezentu dla kogoś - zawsze czekam na ten moment zaskoczenia na twarzy i wdzięczny uśmiech :)
12. Na moje kolejne uczucie nie ma polskiego słowa - po angielsku to togetherness, po holendersku -samenzijn - czyli po prostu takie poczucie wspólnoty z innymi ludźmi, np. z sąsiadami na grillu, albo z ludźmi na koncercie.
13. To uczucie zaspokojenia swojego estetycznego ego - czyli kiedy widzę wnętrza, które mi się podobają, kolory które mnie uspokajają, kiedy mam wokół siebie porządek.
14. Kiedy książka lub film mają wiele niby nie mających nic ze sobą wspólnego wątków i nagle wszystko zaczyna się przeplatać i wiem, że to było po coś.
15. Przytulanie i bycie przytulaną. Najlepiej przez mojego męża, który zawsze pachnie jak moje miejsce na ziemi.

A jakie są Wasze ulubione uczucia? Podzielicie się ze mną?

Anniko


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...