piątek, 12 grudnia 2014

Świąteczne clean & simple x3 [Christmas clean & simple x 3]

Co roku postanawiam sobie, że tym razem świątecznych kartek już nie robię, pierniczę! Ale wyzwanie za wyzwaniem i kilka mi się zawsze uzbiera, więc chyba jednak wyślę, nie będą mi się przecież kurzyły!
Every year around this time I resolve that I will not make any Christmas cards. But challenge after challenge, I always gather a few of them and well, then I have to send them out, they cannot be wasted, right? 

Chciałam Wam pokazać trzy z moich tegorocznych kartek świątecznych.
Pierwsza na wyzwanie ScrapMap, które dziś się zaczęło:
I would like to show you just three of this year's  Xmas cards I made. 
The first one is for a challenge that has just started today:



Druga powstała na listopadowe śnieżynkowe wyzwanie na PWC:
My second card I made for a November challenge on PWC:

Trzecią natomiast zrobiłam jakiś czas temu na moje własne wyzwanie PWC, gdzie robiłyśmy świąteczne kartki w nieświątecznych kolorach:
The third one I made for a challenge where we were making Christmas cards in non-Christmas colors:

Jak to zwykle u mnie bywa, mega proste. Bo lubię!
Ile kartek świątecznych Wy macie na koncie w tym roku?

As always, super simple cards. I like it that way!
How many cards have you made so far this year?

7 komentarzy:

  1. Świetne kartki, ale pierwsza jest po prostu zarąbista!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :D Mi też się najbardziej ta pierwsza podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i bomba :D pierwsza rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, dla mnie numer 3 jest fav :-)
    Ja w tym roku mam dopiero zrobione 3 :P jeszcze strasznie wolno mi to idzie =D

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatnie, pomysłowo i annikowo :):):) Wszystkiego dobrego na Święta i na "po Świętach" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! Ta niebieska powala prostotą i klimatem, tak lubie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie! Ta niebieska powala prostotą i klimatem, tak lubie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...