środa, 25 czerwca 2014

Kartka z soczystymi kolorami [A card with juicy colors]

Hej ho! U mnie lato w pełni i scrapować się chce :) Na przykład pod taką kolorystykę zdjęcia, które letnie nie jest, ale jego kolory jak najbardziej:
Hey! The summer is here and I feel like making things again :) For example something that goes with the colors of this photo that maybe isn't very summery, but the colors definitely are:



Ja przygotowałam kartkę z kwiatami - tak tak, nie przecierajcie oczu, to papierowy różyczki, jakie u mnie rzadko kiedy się pojawiają. Ale tutaj mi ich brakowało jakoś :)
I made a card with flowers - yes yes, you're seeing well, these are paper roses that are not normal for me. But I just needed them here!


Bardzo przyjemna paleta, na pewno jeszcze z niej skorzystam :)
Miłego wieczora!
It's a great color palet, I'll probably be using it again soon :)
Have a good evening!

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł z przeszyciami pasków :) Cudna karteczka :) Jako przedstawicielka grupy blondi kilka dobrych chwil zeszło mi, żeby rozpoznać co kryje się w napisie na kartce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, bardzo prosta kartka :D okej, ja Cię nauczę bałaganić, a Ty mnie nauczysz nie doklejać do kartek miliona kolejnych rzeczy, ja nie potrafię tak prosto, bo zawsze mi czegoś brakuje, a tu w tej kartce całe jej piękno tkwi w prostocie, no i w fantastycznych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale inspiracja, rozmarzyłam się!! Świetna interpretacja tematu, "wycisnęłaś" z niej esencję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...