czwartek, 12 czerwca 2014

Kartka wcale nie letnia [Not-exactly-summery card]


Ale ten czas leci! Jeszcze niedwno odliczałam dni do wylotu do Polski, a tu już prawie wyjeżdżam! I co najważniejsze - już dawno po zlocie! Było super, wyściskałam parę osób, kupiłam kilka rzeczy... Teraz czas wrócić do rzeczywistości...
Od wczoraj na Diabelskim Młynie mamy nowe wyzwanie sponsorowane, tym razem papiery rozdaje mój ulubiony producent, czyli SODAlicious. Dziewczyny zadały nam wyzwanie kolorystyczne:
How the time flies! It seems like it was yesterday when I was counting down to my trip to Poland and now I'm almost going back home! Also - the scrapbooking even was already a couple of days ago! It was great, I met some people, got some papers and now it's time for real life...
Yesterday a new challenge started over at DM blog and this time we are sponsored by SODAlicious, which is my favorite paper producer. We got this color palette to work with:



Fajnie pracowało się z tymi kolorami, chociaż paleta do letnich nie należy :) Ale wyżyłam się chlapiąc i mażąc za wszystkie czasy!
I had fun working with these colors, although they're not very summery :) But I had a blast splashing the paint around and smearing gesso all over!


Jeśli interesuje Was paka papierów SODY i podoba Wam się paleta, to lećcie na Diabelski!
If you'd like to win a box of SODAlicious papers and you like the colors, go to DM blog and make something!

Miłego dnia!
Have a good day!

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...