poniedziałek, 2 czerwca 2014

Akwarelowe szaleństwo [Watercolor madness]

Zdecydowanie za rzadko używam akwareli. Doszłam do tego wniosku kiedy robiłam pracę do tegotygodniowego farbowego wyzwania na PWC, mojego zresztą :) Ale ulżyłam sobie paćkając we wszystkich kolorach tęczy!
I used my watercolors way too rarely. That's what I figured out when I was making this card for the new PWC challenge. I used my paint well this time though, I had a lot of fun!

kartka akwarele pastele
kartka akwarele pastele
kartka akwarele pastele

A Wy używacie często akwareli?
Do you use your watercolors a lot?

4 komentarze:

  1. woow, naucz mnie tak! zjawiskowo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. córka wypełnia teraz cały mój świat tym bardziej cenię sobie ten "skradziony" czas by móc u ciebie dziś zagościć i zobaczyć twój barwny i kolorowy świat:) dziękuję za te chwile ... wrócę ... tylko nie wiem kiedy ... i dziękuję za każde miłe słowo pozostawione na moim blogu - cieszą ... bo są namacalnym śladem twojej obecności u mnie ... pozdrawiamy Ki i Kaja <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...