niedziela, 6 kwietnia 2014

Sezon rowerowy [Biking season]

Wiosna, sezon rowerowy! Mój nigdy się nie kończy, nawet śnieg mi niestraszny, ale wiadomo - wiosną jeździ się najlepiej :) Z okazji wyzwania ze wszystkim co jeździ na PWC zrobiłam więc kartkę z tym pięknym rowerem ozdobionym różami - zupełnie jak wiele holenderskich rowerów wokół mnie.
Spring, the biking season! Mine never ends, I bike in snow as well, but you know - spring is still the best for biking :) For the new challenge at PWC I made this card with a beautiful bicycle decorated with flowers - just like many I see everyday in the streets.


Takim romantyzmem powiało, jak nie ja! ;) Miłego wieczora!
It's pretty romantic, so not me ;) Have a good evening!

10 komentarzy:

  1. o nie, ale masz superową washi!!! I romantyzmu u mnie też sporo i dziwię się tak samo, to chyba ta pora roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, zazdroszczę Ci holenderskich ścieżek rowerowych... ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, wiem wiem... są boskie :)

      Usuń
  3. Rowery?! A mój stoi smutny od zeszłego sezonu, nie naprawiony...
    Moze zrobię mężowi kartkę z rowerkiem to mu sie przypomni ,ze obiecał naprawę:)

    Bardzo urokliwa i radosna karteczka!
    pozdrawiam1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz dwa podejmij temat i wsiadaj na ten rower! nie ma to jak poczuć wiatr we włosach :)

      Usuń
  4. Piękna kartelucha :))) bardzo fajnie dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...