poniedziałek, 10 lutego 2014

Pinspiracje - taśmy washi we wnętrzach [Pinspiration - washi tapes at home]

Szał na taśmy washi trwa już od dobrych paru lat i chyba wcale nie cichnie. Ja sama mam ich chyba z 70 i nie mogę się powstrzymać od kupowania nowych, bo są często śmiesznie tanie (np. 1 Euro za 2 taśmy, jak tu nie brać?!). Używam ich przede wszystkim do kartek, scrapów i albumów, ale przecież można nimi też udekorować cały dom! Lampy, świeczniki, ściany - nie ma sprawy! Zobaczcie jakie pomysły mają niektórzy:
The hype with washi tapes has been around for many years now and it's not ending. I myself have about 70 tapes and I just can't stop buying new ones, cause sometimes they're ridiculously cheap (for example 1 Euro for 2 tapes, how can I not get this?). I use them mainly for cards, LO's and albums, but you can actually decorate your whole house with them! Lamps, candle holders, walls - no problem! Take a look at some ideas people have:



















Który pomysł podoba Wam się najbardziej? Ja na pewno sprawię sobie kalendarz z pierwszego zdjęcia!
Which idea do you like best? I will definitely end up making the calendar from the first picture!


4 komentarze:

  1. Ja bym tam się bała po ścianie kleić, bo mi to tam zawsze jakoś zadziwiająco krzywo wychodzi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee tam, przecież je łatwo odkleić w razie czego! w sumie tego właśnie bym się bała najbardziej - że mi będą odłazić.

      Usuń
  2. jako ozdoba telighta:)
    http://2.bp.blogspot.com/-g6jRDSQ8trs/UtlS28dG5vI/AAAAAAAAHAQ/zUFhrKThA7I/s1600/DSC00478.JPG
    w crafroomie mam mase wycinkow, inspiracji przyklejonych do ściany na washi i własnie to ze sie odkleja najbardziej mnie wkurza a nie obawa,że może pobrudzic ścianę:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba szczególnie pomysł na drzwi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...