czwartek, 27 lutego 2014

CURRENTLY - luty [CURRENTLY - February]



Czas na podsumowanie mijającego miesiąca.

A więc w lutym...

jestem strasznie zabiegana, ale podekscytowana! Na początku lutego podpisaliśmy umowę na dom i teraz czeka nas najtrudniejsza część - staranie się o hipotekę. Trzymajcie kciuki!

czytam szwedzkie kryminały. Czasami lubię sobie zrobić przerwę od "poważnej literatury", a nic nie sprawdza się wtedy lepiej niż szwedzkie kryminały. Uwielbiam atmosferę książek (i filmów!) ze Skandynawii. W tym momencie połykam "Niespokojnego człowieka" Henninga Mankella.

słucham wygrzebanych ostatnio staroci, na przykład album "This Desert Life" Counting Crows. Eh, to były czasy!


oglądam nową serię My Mad Fat Diary. Uwielbiam brytyjskie seriale takie jak ten :) A z filmów obejrzałam ostatnio Tajemnicę Filomeny i Polowanie (ach, znowu te skandynawskie klimaty!) - polecam oba!

skusiłam się na analizę kolorystyczną od Aleksandry - i nie żałuję! Kto by pomyślał że jestem Jesienią! (bo ja na pewno nie :P)

czekam na koncert HAIM - już za niecały tydzień!

jem czekoladowe kuleczki z płatkami owsianymi i olejem kokosowym - namiętnie! Ciągle dorabiam nowe :P

używam oleju kokosowego do wszystkiego - smażenia, na twarz, ciało, włosy i łyżką prosto ze słoika. Polecam!

jestem dumna z siebie, bo udało mi się przezwyciężyć moje największe uzależnienie - od prawie trzech miesięcy nie jem żelków! Żeby tak jeszcze przestać jeść inne słodycze... ;)

przekonałam się ostatnio do gier planszowych! Holendrzy potrafią w nie grać non stop, więc siłą rzeczy musiałam się poddać tej tradycji. Moja absolutnie ulubiona to iKnow.

tworzę dużo, a czym więcej kreatywnych rzeczy tworzę, tym bardziej jestem kreatywna. Też tak macie?



Time to sum up this month! This February I am...

being very busy, but excited! At the beginning of February we signed the contract for our new house and now it's time to actually get the mortgage loan. Keep your fingers crossed!
reading a lot of Swedish detective novels. Sometimes I need a break for the "serious literature", and nothing's better than Swedish crime fiction. I love the atmosphere of Swedish books (and movies!). Currently I am reading Henning Mankell's "The Troubled Man".
listening to old music I've rediscovered recently, for example Counting Crows' "This Desert Life". Those were the days!
watching the new season of My Mad Fat Diary. Love British TV shows like this one! I've also watched "Philomena" and "The Hunt" lately - both great!
waiting for HAIM's concert - only a few more days!
eating my chocolate oat cookies - can't get enough of them!
using coconut oil for everything - frying, on my face, body, hair. Oh and I eat it straight from the jar :P
being proud of myself, because I haven't had a jelly bean or haribo bear in 3 months! Wish I could stop eating the rest of sweets too!
playing board games - who would have thought. The Dutch love these and I just couldn't resist any longer. My absolute favorite is iKnow.
creating a lot, and the more I create, the more creative I get! Do you know that feeling?



currently february


Styczniowa edycja tej serii TUTAJ.
January's CURRENTLY here.

I pamiętajcie o CANDY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...