poniedziałek, 20 stycznia 2014

Pinspiracje - EKSPLORUJ [Pinspiration - EXPLORE]

Hej! Ach, co za rok! Jeszcze dobrze się nie zaczął, a ja już wychorowałam się za wsze czasy. Teraz czas powrócić do normalności - do pracy, regularnego scrapowania i blogowania. Nie mogę się doczekać!
Wznawiam moje poniedziałkowe Pinspiracje - uwielbiam je tworzyć i oglądać na innych blogach, więc będę je kontynuować choćby dla własnej przyjemności :)
Hey! Oh, what a year! It has barely started and I've already managed to be sick twice. Now it's time to get back to normality - to work, scrapbooking and blogging. Can't wait!
I'm coming back with my Monday Pinspirations - I love making them and looking at them at other people's blogs, so I'll continue them even if it's just for my own pleasure :)

Jak może wiecie z tego posta, moim słowem na ten rok jest EXPLORE, więc pomyślałam, że podzielę się z Wami kilkoma fajnymi ilustracjami i cytatami, które przypięłam do swojej tablicy i które bardzo mnie motywują.
As you've maybe read here, my One Little Word for this year is EXPLORE, so I thought I'd share some words of wisdom, illustrations and inspirational quotes with you.
























... mogłabym tak bez końca! Mam ochotę spakować plecak i eksplorować! Też Was te foty tak motywują?
...I could go on and on! I feel like packing my backpack and exploring! Do you also get all motivated by these photos?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...