sobota, 9 listopada 2013

Wyłowione z sieci - ciekawe linki [Found on the net]



Hej! Jak co sobotę mam dla Was kilka linków, które przykuły moją uwagę w ostatnim tygodniu. Może znajdziecie tu jakąś inspirację dla siebie :)
Hey! Like every Sunday, I have a few links I've found for you in the past week. Maybe you'll get inspired? :)


  • Dzisiaj odważyłam się w koncu wysłać maila do siebie z przyszłości. Dostanę go dokładnie za rok. Ciekawe gdzie będę i co będę robić tuż przed trzydziestką :) (I finally decided to send an email to future me. I'll get it in exactly one year - I wonder where I'll be right before my 30th birthday!)
  • Te zdjęcia, które Queenie Liao robi swojemu synkowi kiedy ten śpi, są przepiękne! Ma kobieta wyobraźnię! (these pictures that Queenie Liao takes of her son when he's napping are great! She's very imaginative!)
  • Lubicie robić listy? Ta książka (i inne z tej kolekcji) na pewno Wam się spodoba! (do you like making lists? You're going to like this book!)
  • Znacie już blog Mammamija? Zakochałam się w zdjęciach! (I fell in love with the photos on this blog!)
  • I na koniec bardzo pozytywny filmik: (and here's a very positive short film)


A może Wy polecicie mi coś ciekawego?
And maybe you can recommend me something cool?

4 komentarze:

  1. Blog Mammamija mnie zachwycił! Dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia śpiącego dziecka są niesamowite :) Tylko tak się zastanawiam czy to mu nie przeszkadzało w spaniu? I czy nie było mu zimno, kiedy był taki nieprzykryty? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, Magda, dzieciaki jak zasną to jak kamien, na pewno nic mu nie przeszkadzało :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...