poniedziałek, 25 listopada 2013

Pinspiracje - pakowanie prezentów {Pinspiration - gift wrapping]

Hej! Za parę dni Mikołajki, potem święta - nie da się od tego tematu już dłużej uciekać. Zaczęłam już powoli szukać ciekawych pomysłów na pakowanie prezentów, więc chętnie podzielę się z Wami tym co znalazłam:
Hey! It's Saint Nicholas Day soon, and then Christmas - I can't avoid this subject anymore. I've already started looking around for interesting gift wrapping ideas, so I thought maybe you'd also want to see some:

(source)


(source)

(source)

(source)

(source)

(source)

(source)

(source)

(source)

(source)

(source)

(source)
Tyle inspiracji! Mnie osobiście najbardziej podoba się czarny papier z białymi napisami, a Wam?
So many inspirational pics! I love the white writing on black paper one the most, and you?

2 komentarze:

  1. Genialne inspiracje, rzeczywiście czarny papier robi wrażenie, ale mnie też się podobają te kokardki wiązane na guzikach i inne prezenty w szarym papierze :) i jeszcze te w gazecie, a właściwie to wszystkie piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło, cuda wianki :D

    Już mam swoje typy: sznurki, guziki, washitape - haha to jest to! Co roku pakuję w tym klimacie, zresztą przez cały rok staram się tak pakować prezenty ekologicznie ;)

    Fajne inspiracje, dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...