piątek, 29 listopada 2013

NIEświątecznie [NOT Christmas themed]

Hej!! Przyznajcie się, ile ostatnio nacykałyście świątecznych prac? Ja mam już trochę dość robienia i patrzenia na wszystkie świąteczne kartki, albumy, ozdoby... czas zrobić coś nieświątecznego!
Hey! Admit, how many Christmas-themed things have you made in the last couple of weeks? I'm starting to get a bit sick of making and seeing all these Xmas cards, albums and decorations... it's time for something totally NONchristmasy!


Tę prostą kartkę zrobiłam na nieświąteczne wyzwanie PWC. Bardzo lubię (robić i oglądać) takie nieskomplikowane, czyste prace.
This simple card was made for this PWC challenge. I really like (making and looking at) such clean and simple cards.

Robicie sobie w ogóle przerwy w robieniu świątecznych prac? 
Do you take any breaks from making Christmas cards?

2 komentarze:

  1. Super! Ja ostatnio robię przerwę od tematów świątecznych niemalże co dziennie. Chyba przesyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ożesz <3 niby chłodna, ale dla mnie jest przesłodka!! Noo, narobiłam się troszkę.. :P ale niedawno soczystego scrapa zrobiłam, także wyrównałam rachunki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...