niedziela, 2 czerwca 2013

Podwójnie [Double]

Hej! Dzisiaj przychodze do Was z dwiema pracami :)
Najpierw moja interpretacja wyzwania z girlandami na PWC - akurat tak się złożyło, że miałam wykonać kartkę na 60. urodziny i doszłam do wniosku, że chorągiewki wcale nie są zarezerwowane tylko na kartki dla dzieci :)
Hey! Today I'm going to show you two of my works :)
First up is my interpretation of this garland challenge at PWC - I wanted to make a card for 60th birthday and I thought that a garland does not look good only on cards for kids, but also for older people :)



W piątek natomiast zaczęło się kolejne wyzwanie scrapowe na ScrapMap, do takiej mapki:
And on Friday a new challenge started over at ScrapMap, and that's the sketch:



Po prostu musiałam użyć trzech moich ulubionych kolorów - szarego, miętowego i brzoskwiniowego :)
I just had to use my three favorite colors - grey, mint and peachy :)




Miłej niedzieli moi drodzy!
Have a good Sunday my dears!

2 komentarze:

  1. jak ja lubię tego scrapa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne prace :) a te chorągiewki super pasują :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...