środa, 2 stycznia 2013

Moje plany na styczeń 2013 i małe świecidełko [My plans for January 2013 and a little bling-bling]

Witajcie w 2013 roku! Co u Was nowego? Dla mnie ten nowy rok zaczął się bardzo pomyślnie, bo mój Chris zapytał czy za niego wyjdę! Juhu! Jak zobaczyłam pierścionek to nie mogłam już powiedzieć nie ;) Jestem bardzo szczęśliwa i podekscytowana. W końcu będzie można zacząć coś planować, a ja jestem maniaczką planowania :)

Hey, welcome in 2013! How are you doing? For me this year has started really great, Chris asked me to marry him! Woohoo! When I saw the ring I just couldn't say no ;) I am so happy and excited! I'll finally be able to start making some plans, and I'm telling you, I'm a real maniac when it comes to planning :)


Jeśli jesteśmy już w temacie planowania, to chciałam podzielić się z Wami moimi planami na styczeń 2013. Nie są to żadne noworoczne postanowienia, bo w tym poście pisałam Wam że w tym roku stawiam na jedno słowo (pozytywna), ale raczej mniejsze i większe rzeczy do zrobienia w tym miesiącu. Czuję, że styczeń będzie bardzo pracowity i udany! :)

Speaking of planning, I wanted to share with you my plans for 2013. These are not new year's resolutions, because in this post I told you I was choosing one word (positive) for this year. What these are is just a bunch of bigger and smaller things to do this month. I have a feeling that January will be busy and great! :)


Jak chyba wszyscy w styczniu stawiam sobie cele zdrowotne i żywieniowe (będzie się trzeba zmieścić w tę sukienkę ślubną!), czyli zdrowo się odżywiać, pić więcej wody i codziennie spacerować. Poza tym w tym miesiącu mam zamiar wziąć się porządnie za naukę HTML i CSS (na Code Academy), popracować nad moim fotoszopowaniem i zacząć Project Life (jutro powinno przyjść moja paczuszka z segregatorem i kieszonkami!). Poza tym odgruzować kuchnię, bo już nic mi się tam nie mieści, robić regularnie zdjęcia na wyzwanie Fat Mum Slim, poszukać nowych studentów i w końcu... trzymać się mojego kalendarza, co czasami przychodzi mi z trudem.

Like anybody else in January, I'm planning to get healthy and fit (gotta fit in this wedding dress, right?). Besides, I want to finally start HTML and CSS classes on Code Academy website, work on my Photoshop skills and start on Project Life (tomorrow I'm getting my package with the binder and protectors!). Also, I want to declutter my kitchen because barely anything fits in there anymore, take pictures for Fat Mum Slim photo challenge, find new students and finally... just stick to my agenda, which is always the hardest!

A jakie są Wasze plany na styczeń?
And what are your plans for January?

17 komentarzy:

  1. I dzięki pierścionkowi na zdjęciu wiem jak trafiłam na Twojego bloga, przez instagram :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, znak rozpoznawczy ;) fanie że jesteś!

      Usuń
  2. Magicznie kobietko! Bardzo, bardzo aktywnie zaczynasz ten miesiąc i dobrze :)
    A projekt życie to jest to! Ja kiedyś spróbuję zrobić go z oryginalnymi dodatkami (bo w tym roku robiłam taki 'domowy') ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem wiem że robiłaś i po części Ty mnie natchnęłaś do robienia swojego.. mam nadzieję że wytrwam, albo że w ogóle zacznę! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, gratulacje :** wiem co czujesz, bo to samo przeżywałam dokładnie rok temu :D cudnie!
    a w planach i postanowieniach życzę wytrwałości :) oby Ci się udało wszystko zrealizować tak jak sobie to planujesz!
    ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :* Ty też w Sylwestra zostałaś zaskoczona? fajnie! dla Ciebie też najlepszego!

      Usuń
  5. kochana gratuluje jeszcze raz :)
    lista super, bede wspierac w zalozonych planach:)
    buzka :|*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki,mam nadzieję że będziesz wspierać ;)

      Usuń
  6. Serdecznie gratuluje :) mnie zostal juz tylko tydzien ... ale ejszcze stresu nie ma :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu! aaaach, super że to już niedługo, na pewno będzie bosko! a potem w marcu się zobaczymy i wszystko mi opowiesz :)

      Usuń
  7. Aniu, 3mam kciuki za postanowienia:)Ja nie planuje nic, zobaczymy co los przyniesie -a przyjmę wszystko z pokora(a przynajmniej postaram się:P).Zobaczyłam to ostatnio na pintereście i pomyśłałm o Tobie, może skorzystasz - karteczki do druku w desenie ktore chyba bardzo lubisz:)
    http://findingnana.com/?p=5352

    OdpowiedzUsuń
  8. omg...teraz dopiero zauważylam,ze to tylko postanowienia na styczen...a mi sie wydawalo,ze i tak duzo jak na cąły rok...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...