poniedziałek, 7 stycznia 2013

Łatwe pompony-zakładki [Easy pompom bookmarks]

Hej moi drodzy!
Ostatnie dni były dla mnie jakieś zabiegane i nie przysiadłam jeszcze tak naprawdę do papieru, ale czuję że stanie się to już niedługo (musi!). Zamiast tego machnęłam sobie kilka pomponów-zakładek do książek. Przepis na nie wzięłam od mojej kochanej ABily, która robi je sposobem "na widelec" :) Ja dodałam jeszcze do moich dłuższe kawałki włóczki i voila, zakładki gotowe!

Hey my dear readers!
The last few days have been a bit hectic for me and I didn't get the chance to sit down and cut some paper, but I have a feeling that it will happen very soon (it has to!). Instead, I made a few pompoms-bookmarks. The recipe comes from my lovely friend ABily, who makes them with the help of a fork :) I added some longer pieces of wool and voila, bookmarks ready!



A Wy jak robicie swoje pompony? :)

And how do you make your pompoms?

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. żebyś wiedziała :) można czytać i miziać :D

      Usuń
  2. Urocze pomponiki :)
    Mam takie pytanie, zupełnie ich niedotyczące - skąd bierzesz kółka, którymi sczepiasz notatniki? To są jakieś specjalne obręcze do takich rzeczy, czy kupujesz je hm... w zwykłym sklepie żelaznym? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki :)
      jeśli chodzi o kółka to możesz je kupić w każdym sklepie skrapowym, np tutaj: http://www.artpasje.pl/szukaj.html?c=1&q=metalowe+k%C3%B3%C5%82ka mam nadzieję że o te Ci chodzi :)

      Usuń
    2. Tak, właśnie o takie. Dzięki! Sklep jest akurat w Krakowie, więc na pewno wpadnę do nich osobiście. Myślę, że mój portfel nie będzie zadowolony :)

      Usuń
    3. O widzisz jak trafiłam z wyborem sklepu! :) Lepiej weź ze soba jakąś ekstra gotówkę :P

      Usuń
  3. Zabawny pomysł z tymi pomponami :)
    Ja owijam na tekturkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie słyszałam o jakimś sposobie na tekturkę, ponoć nawet mojego Chrisa w szkole tak uczyli... a mnie w szkole nic nie uczyli, buu.

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...