niedziela, 9 grudnia 2012

Słodkości w 3D [Cuteness in 3D]

Hej!
Na PWC zaczęło się dziś nowe wyzwanie, które notabene wymysliłam ja ;)
Praca z elementem 3D, który kojarzy się z zimą.
Musiałam, po prostu musiałam zrobić coś słodkiego i kolorowego. Znalazłam świetne darmowe elementy na tej stronie i zrobiłam z nich cos takiego :

Hey!
On PWC blog we have a new challenge, and it belongs to me this time ;)
We're making something with a 3D element (so one that'll stick out) that has something to do with winter.
I just had to make something cute and colorful! I found these free printables and used them to make this card:





Wycinania było duuużo, ale elementy sa tak słodkie że było warto ;)
There was a lot of scissor action involved, but it was worth it cause the elements are so cute!

Pracę zgłaszam też na wyzwanie 3D Na strychu:




Miłego dnia!
Have a nice day!

4 komentarze:

  1. genialna kartka :)
    ma w sobie jakąś taką ogromną radość! super

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez wesolutka :-) takie powinny być święta - pełne kolorów i radości ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...