środa, 19 grudnia 2012

Bałwany i takie tam [Snowmen and such]

Świątecznych kartek ciąg dalszy! 
Mam taki ulubiony magazyn holenderski (o której wspominałam ostatnio na FB), FLOW, który jest istnym rajem dla oczu - nie dość, że artykuły są świetnie napisane, to jeszcze każda strona jest piękna, magiczna, ma w sobie coś niesamowitego. Moje FLOWy są systematycznie pozbawiane tych stron (niedługo pokażę Wam co ostatnio zrobiłam z większością z nich), a także wszelakich dodatków jak kartki, kalendarzyki, naklejki itd. W ostatnim specjalnym wydaniu zimowym były właśnie świąteczne pocztówki i po prostu musiałam ich użyć w moich kartkach:

Christmas cards again!
 I have this one favorite Dutch magazine, FLOW, which is just awesome - full of not only great articles, but also many beautiful, magical, inspiring pages. My FLOWs are being systematically torn down to get all the best pieces (soon I'll show you what I made with most of these pages), as well as all the extra postcards, calendars, stickers etc. In the last special winter edition there were many pretty postcards and I just couldn't not use them on my cards:






Bałwana z kolejnej kartki znalazłam natomiast w jednym z tysięcy darmowych printables jakie są dostepne w sieci (ostatnio wspominałam Wam że jestem od nich uzależniona!), a konkretnie tutaj. Przystojny, prawda?

The snowman from the following card was on one of the many free xmas printables I've downloaded over the past few weeks (I mentioned here how I was addicted to them!) and you can find it here. Handsome, isn't he?





To tyle na dziś! Ale bez obaw, będzie więcej :P
That's it for today! But no worries, there are more to come :P

4 komentarze:

  1. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper :) slicznosci :)
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze u nas nie ma tego czasopisma...:( a moze i jest cos podobnego ale na polnocy...bo u nas na poludniu wrony juz zawracaja....:O

      Usuń
  2. Obrazki są świetne, wspaniale je oprawiłaś, zwłaszcza kolory mi się podobają :) Cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanek faktycznie przystojniak! :-) świetne kartki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...