piątek, 28 września 2012

Kolory na jesień [Colors for the upcoming fall]

Witam w to wczesnojesienne popołudnie... jaka u Was pogoda? Bo u mnie słupek rtęci nie przekracza już 16 stopni, a chmury biorą górę nad słońcem... no cóż, oficjalnie mamy już jesień! Ale mimo że jesieni nie lubię, to w tym roku postanowiłam się jej nie dać i otoczyć się kolorami!

Hello there! How is the weather where you are? Here the temperatures are staying around 16 Celsius degrees and the clouds are taking over the sun... but well, it's official, the fall is here! And although I'm not a fan of this season, I decided to not give in this year and surround myself with colors!

Moje ostatnie zakupy ciuchowe sprawiły mi wielką radość i dały mi zastrzyk energii. Popatrzcie sami:
My last shopping trip made me really happy and gave me a lot of energy. Just look at these:


Tej jesieni stawiam na chabrowy, żółty, butelkową zieleń, czerwień i biel.
This fall I'm going for ultramarine, yellow, bottle green, red and white.

A teraz trochę inspiracji z Pinteresta, zobaczcie jak świetnie można ze sobą miksować te kolory!
And now for some cool pictures from Pinterest to show you how awesome mixing these is!










A jakie kolory będą królowały u Was tej jesieni?
And what colors are you surrounding yourself with this fall?


1 komentarz:

  1. Wooooww faktycznie kolorowo :) ten makijaż oczu jest rewelacyjny choć ja będę nadal trzymała się jesiennych barw. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...