środa, 4 lipca 2012

Romantyczna paleta

Hej!
Dzisiaj na Diabelskim moje wzywanie kolorystyczne - paleta jest baaardzo bliska mojemu sercu, ostatnio uwielbiam te kolorki!


Dziewczyny z zespołu w większości postawiły na kartki, a ja postanowiłam zrobić coś w rozmiarze mini i powstał taki oto prosty magnes na lodówkę:


Magnes pasuje stylem i "przesłaniem" do innych, które kiedyś robiłam - do obejrzenia tu, tu i tu :)

Jeśli Wam tez podpasowały te kolorki to zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu!

Ściskam!

3 komentarze:

  1. śliczny:)jest szansa,ze zrobisz taki dla mnie?
    ale z bardziej motywacyjnym przeslaniem jak;rusz d..., albo weź sie za robotę...jakakolwiek:)
    Milego dnia zycze Tobie i Beci, sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w prostocie siła! :) super ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...