niedziela, 10 czerwca 2012

Słoneczna kartka

W zasadzie mamy lato, nic więc dziwnego, że Caro, która w tym tygodniu wygrała w Projekcie Wagi Ciężkiej, rzuciła nam wyzwanie, by zrobić coś w słonecznej kolorystyce i z własnoręcznie zrobionym kwiatkiem :) 
Powiem szczerze, że mimo mojej miłości do kolorów i tego, że mam troche "słonecznych" papierów, nie było mi łatwo zrobić tej pracy. Ale kiedy znalazłam ten tutorial Brises na uroczego kwiatka, od razu poszło jakoś łatwiej :)



Jesli macie ochotę przyłączyc się do nas i zrobić coś w słonecznych kolorach (nie musi być kartka!), zapraszam tutaj - macie czas do 16 czerwca :)

Miłej niedzieli!

4 komentarze:

  1. Aż się cieplej zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anniko i ręcznie robione kwiatki :D No Kochana rozkręcasz się - kwiatek świetny a kolorki sama energia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno sie nie rozkrece, nie moja bajka :P

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...