niedziela, 27 maja 2012

Pięciominutowy notes - PWC

Mam takie dni (a czasem długie tygodnie!), kiedy nic mi się "nie klei".. mogę siedzieć do zdechu przed papierami i nic nie układa mi się w całość. A czasami... czasami wszystko jakoś samo się robi i w pięć minut praca gotowa. Tak właśnie tworzyło mi się ten notesik, który zrobiłam na pierwsze wyzwanie na blogu Projektu Wagi Ciężkiej. Miały być żywe kolory i napis motywacyjny:


Mam nadzieję że skusicie się też na to wyzwanie na PWC - trwa ono do 2 czerwca. 

I pamiętajcie o zapisach na nasze candy!



Pozdrawiam ciepło,
Anniko

4 komentarze:

  1. Kocham kolory tego notesu i szczerze zazdroszczę odwagi w łączeniu kontrastowych kolorow!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myslam ze to album :)
    fajny :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...