niedziela, 8 kwietnia 2012

Photo A Day April cz.1

Witajcie!
Na moment przed moim wyjazdem na wakacje chciałam podzielić się jeszcze z Wami moimi zdjęciami - postanowiłam wziąć udział w kwietniowym PHOTO A DAY organizowanym przez Chantelle z bloga Fat Mum Slim. Niestety z powodu wyjazdu w rejony z ograniczonym dostępem do internetu postów na bieżąco nie będzie, jednak po powrocie pokażę wszystkie zaległości :)

Zaczynamy!

1. twoje odbicie

2. kolor


3. poczta


4. ktoś kto cię uszczęśliwia


5. coś małego


6. lunch


7. cienie


8. w twoim portfelu

A może Wy też się przyłączycie? Jak widać nie trzeba być wytrawnym fotografem ;P Ja mam nadzieję wytrwać w postanowieniu i przyzwyczaić się do regularnego robienia zdjęć.

Wesołych Świąt dla wszystkich obchodzących, a tymczasem ja zbieram swoje bagaże i pędzę na lotnisko. Pozdrawiam!

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...