wtorek, 17 maja 2011

Ptaki i pliski

Witajcie!

Trochę jestem do tyłu z pokazywaniem moich prac, ale już nadrabiam :)

Na Diabelskim Młynie jeszcze kilka dobrych dni potrwa liftowe wyzwanie kartkowe - tym razem liftujemy tę kartkę Amy. Prawda, że piękna? Ja swoją pracę męczyłam długo, ale w końcu się udało.


A na Scrapujących Polkach świetne wyzwanie kartkowe - tak świetne, że aż sama się za nie zabrałam, chociaż nie kartkuję zbyt często. Trzeba użyć pastelowych kolorów i jakichś plisek. Oczywiście moja maszyna poszła od razu w ruch :)


Zapraszam do podjęcia obu wyzwań! Dajcie się ponieść fantazji :)

4 komentarze:

  1. Świetne rzeczy wyczyniasz z tą maszyną:) A lift jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. ptaszor jest super, a plisowanka cudnie delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się gniazdko:)fajnie je uwilaś a pastelowa kartka no jakby znajomo wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...