wtorek, 5 października 2010

Album (duuużo zdjęć!)

Dzisiaj nareszcie skończyłam albumik dla znajomych, którzy spodziewają się dziecka. Jestem z siebie dumna ;P Album zrobiony jest na bazie, która przeznaczona jest na kalendarz, ma 18 stron i jest baaaardzo kolorowy. Mam nadzieję, że spodoba się znajomym (którzy nie wiedzą jeszcze, że go dostaną!) i Wam również, bo ja go już lubię :)

Dużo zdjęć, więc są malutkie - żeby obejrzeć w pełnej krasie wystarczy kliknąć. Niektóre strony jeszcze pofałdowane, bo nie zdążyły wyschnąć.






Dziękuję za uwagę i za ewentualne komentarze, które naprawdę sprawiają mi wielką radość! :*

4 komentarze:

  1. ale ty jesteś...doczekalam się drugiego dziecka ale albumu nam nie zrobilaś!!!!!!!!!!foch

    a tak serio...super jest ta zakladeczka z eerstami...:P
    i wogóla super pomysl by kogos tak obdarować.Na pewno bardzo im sie spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, Kocia Mamo, bo Twoje dziecko przyszło zupełnie niespodziewanie, bez zapowiedzi, bez brzucha :P

    i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie siedzę tu z siostrą i nie możemy wyjść z podziwu dla Twoich pomysłów.^^ Już naprawdę niewiele brakuje, a zarazisz mnie tą techniką:D
    Cały album jest śliczny, ale moje 2 faworyty to strona z "ik ben er uit" (cokolwiek to znaczy:P) i na 12 miesiąc z guzikami!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, dzięki! 'Ik ben er uit' oznacza 'już jestem na świecie' :) I mam nadzieję, że serio Cię zarażę!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...