piątek, 24 września 2010

Addicted

Nie no przysięgam Wam, że jestem uzależniona od kupowania przydasi (przydasiów?)! Wczoraj poszłam do pobliskiego Pipoosa, żeby tylko sprawdzić, czy mają Liquid Pearls, a kupiłam dziurkacz z małym kółkiem, crackle medium, bazę na album (która po otwarciu okazała się kalendarzem, ale to nic :P) i chyba z tysiąc papierów. Niech mnie ktoś powstrzyma!

Crackle medium już przetestowałam na pudełku, ale niestety zdjęcia moim aparatem nie da się zrobić dobrego:



Na pierwsze wyzwanie nowego cyklu mapkowego na SP przygotowałam swego czasu takiego LOsa, który kompletnie mi się nie podoba (robiłam go w dniu totalnej niemocy twórczej), a na zdjęciu już w ogóle wygląda fatalnie i nawet fotoszop nie pomaga :/


Wczoraj wieczorem natomiast, z racji tego, że Mój Luby wyjechał sobie na 4 dni do Stambułu, w nocy włączyłam sobie muzykę na full (całe szczęście u nas sąsiedzi nie słyszą się nawzajem) i wzięłam się do roboty. Powstało dość dużo, nie wszystko mogę jeszcze pokazać, ale tę stronę z bazgrolnika pokazuję :) Taki mały kolaż z udziałem słodkich calineczek (inchies), których 2 dni temu naprodukowałam sobie chyba z 200 sztuk, nadrabiając nieobejrzane odcinki moich seriali ;)


Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. Nie jesteś sama... ja też jestem uzależniona... oj MUSIMY się spotkać Kochana i potworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kobieto...chłopaki znowu dali czadu...chyba nawet lepiej bylo niż w lutym, Jason złapał kontakt z publicznością i wogóle było jakos tak lekko i zabawnie.szkoda,że Cię nie było...

    OdpowiedzUsuń
  3. ABily, Jason zlapal kontakt z publika? wrecz niewyobrazalne :P powinnas kiedys pojsc na koncert Traina, tam jest kontakt! ale super ze fajnie bylo.. nastepnym razem!

    OdpowiedzUsuń
  4. W lutym weszli na scenę, zaspiewali i poszli sobie. Koncert był swietny ale bylam zawiedziona jak i cyba cala reszta...Wyglądali i zachowywali się sztywno jak banda cyborgów...A w czwartek, no po prostu mnie zatkało!Świetni, świetni...Train słabo znam...ale jak wiesz o jakims koncercie to mnie zawczasu uprzedź....A dzisiaj postrzelam sobie:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...