poniedziałek, 10 maja 2010

Przepiśnik na powitanie

Na początku chciałabym pozdrowić wszystkich, którzy znaleźli się na moim blogu :) Podglądałam Was wszystkich (albo raczej wszystkie!) od dłuższego czasu, marząc o swoim własnym craftowym blogu. Tak więc w końcu się spięłam i tadam!

Długo zastanawiałam się w jakim języku pisać tego bloga, a co za tym idzie - do której 'grupy' się przyłączyć. Holenderskie i amerykańskie blogi też są ciekawe, jednak wśród polskich scrapomaniaczek czuć najlepszą atmosferę, tak więc jestem tu i piszę po polsku :)

Nie zatrzymuję Was już dłużej, tylko od razu pokazuję co ostatnio zrobiłam! Jest to segregator, którego w założeniu używa się na rachunki bankowe, natomiast moja kochana Mama będzie go (mam nadzieję!) używała jako przepiśnika :)





W środku ma na razie jedną kartkę i to po angielsku, zanim wyjadę do Polski mam zamiar wydrukować kilkadziesiąt kolorowych wkładów, które w zasadzie wyglądają tak samo, tylko że są po polsku :)



I to tyle na dziś, zapraszam ponownie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...