poniedziałek, 7 grudnia 2015

Wielki łeb renifera, czyli świątecznie :)

Już grudzień, a świątecznych kartek mam dokładnie pięć. W tym dwie z tamtego roku :P No nie idzie mi jakoś, ale całe szczęście są wyzwania świąteczne i coś jeszcze uda mi się może skleić do świąt. Tymczasem na Diabelskiem Młynie ostatnie w tym roku wyzwanie - z reniferami! Od razu przypomniał mi się renifer z tej samej rodziny co lisek z bajkowej kartki, te ich wielkie łepki są przesłodkie!





Czas zbrać się za resztę kartek! A Wam jak idzie?


4 komentarze:

  1. w tym roku kartki będą, ale kupne:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i dobrze! jak się wkurzę to też kupię :P

      Usuń
  2. Haha, u mnie też pięć, chociaż tyle że z tego roku :) Ale kartka przesłodka, reniferek faktycznie ujmuje za serce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ją tak samo, tak taką jedną z liskiem :D Mam wrażenie, że to te same naklejki :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...