piątek, 17 września 2010

Crazy ideas

LOsik na 18. wyzwanie kolorystyczne - tym razem Anity - w Art-Piaskownicy. Świetne to połączenie kolorów, super mi się pracowało.


Dzisiejszą pracę sponsoruje kilo literek, które kupiłam ostatnio na targach w Utrechcie:


A przed sekundą dosłownie dostałam przesyłkę, na którą niecierpliwie czekałam - przecudny obraz olejny autorstwa baaaardzo uzdolnionej Asi Gryzińskiej:

Dziękuję Asiu! Podekscytowałam się jak małe dziecko :) Obraz zawiśnie jak tylko wróci Mój Luby, bo co ja się będę męczyć :P A Wy, drodzy czytelnicy, koniecznie zobaczcie inne obrazy Asi, O TUTAJ.

3 komentarze:

  1. i literki i scrapik są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super scrapek, rzeczywiście taki "crazy":) a obraz to zupełnie inna bajka, bardzo nastrojowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widze ze fajne pudeleczko znalazlas na literki :) scrapek udaney bomba!!a obraz jakis sliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...